Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 13:59 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Мистецька терапія та сучасні технології її впровадження як новий напрям професійної діяльності вчителів образотворчого мистецтва (теоретичний аспект)
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:04 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Юр'євої Л.М., вчителя образотворчого мистецтва Валявської ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:05 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Харченко В.І., вчителя образотворчого мистецтва Вільшанської ЗОШ І-ІІ ступенів
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:06 | Повідомлення # 4 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Чередніченко Т.В., вчителя образотворчого мистецтва Воронівського НВК
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:07 | Повідомлення # 5 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Гаращенко В.О., вчителя образотворчого мистецтва В'язівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:08 | Повідомлення # 6 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Лисак О.О., вчителя образотворчого мистецтва Мліївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:09 | Повідомлення # 7 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Кріт Л.А., вчителя образотворчого мистецтва Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені С.С. Гулака-Артемовського
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 14:13 | Повідомлення # 8 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Шендрик А.В., вчителя образотворчого мистецтва ОНЗ - Городищенська ЗОШ І-ІІІ ст. №3
|
|
| |
Mirs | Дата: Середа, 08.11.2017, 15:27 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Ціль Арт-терапії ненавчити дитину малювати, а виявити приховані страхи, долати проблеми емоційного характеру. На уроках образотворчого мистецтва я використовую такі засоби Арт-терапії: тісто пластику, малювання, кольоротерапію, колажі, ігротерапію, музикотерапію та інше. Така система роботи на уроках образотворчого мистецтва розвиває креативність, сприяє не лише запобіганню перевтоми, а й формує «здорові емоції», допомагає виразити те, що важко сказати словами. Діти не відчувають труднощів, бо на уроках працюють і відпочивають одночасно. Їм цікаві такі засоби навчання, бо вони прості й ефективні. Атр-терапія перетворює урок на приємне заняття для учнів та сприяє формуванню здоровя, розвиває увагу та мислення. Дякую за цікавий матеріал! Моховик Н.М. Учитель Мліївської ЗОШ I-III ст.№2 ім. М. М. Артеменка.
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 08.11.2017, 16:59 | Повідомлення # 10 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали Бабич В.О., вчителя образотворчого мистецтва Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
|
|
| |
Pit | Дата: Середа, 08.11.2017, 22:42 | Повідомлення # 11 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Основною метою уроків образотворчого мистецтва із застосуваням атр-терапевтичних методик є психотерапевтична і корекційна. На таких уроках не використовуються оцінки,як от: красиво - некрасиво, схоже – несхоже,правильно – неправильно. Ціниться щирість, відкритість, спонтанність у вираженні власних почуттів іпереживань, індивидуальний стиль самовираження. Це являє собою величезну цінність, в порівнянні зестетичною стороною продукту образотворчої діяльності. Назвичайних уроках змісті послідовність діяльності учнів задається і контролюється вчителем. Арт-терапія, навпаки, надаєучням високу ступінь свободи и самостійності. Кожен учень має право вибирати міру участі в груповій, суспільній і культурній діяльности в мікро- і макросередовищі. Арт - терапевтичні методики дозволяють заглиблюватися в проблему настільки, наскільки учень готовий до її переживання. Сам він, як правило, навіть не усвідомлює те, що з ним діється.Арт-терапія не ставить перед собою завдання всіх зробити художниками, скульпторами, тощо. її мета в іншому: необов’язково бути творцем за професією, основне стать творцем свого життя.Я бачу результати арт-терапевтичних уроків. У дітей виробляються позитивні риси характеру, їм легше і простіше спілкуватися з ровесниками, вони краще розуміють почуття, емоції інших и простіше,легше виражають свої. У дітей формуються почуття співпраці, самоповаги, впевненості в своїх силах і в собі, значно підвищується самооцінка. Дуже цікава і актуальна тема піднята, є над чим працювати. Адже важко недооцінювати роль арт-терапії у формуванні емоційно-вольової сфери сучасного учня, її оздоровленні. ;-) Кравченко П. С. вчитель образотворчого мистецтва Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Повідомлення відредагував Pit - Четвер, 09.11.2017, 13:52 |
|
| |
Elenka | Дата: Четвер, 09.11.2017, 10:01 | Повідомлення # 12 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Дуже цікаві матеріали. Особлива подяка Шендрик А.В. Тема актуальна, оскільки уроки образотворчого мистецтва дають можливість дитині не тільки розкритись як особистість, а й сформувати впевненість у собі, емоційно виразитись і, навіть, оздоровитись.
|
|
| |
schollvilshana3st | Дата: Четвер, 09.11.2017, 23:01 | Повідомлення # 13 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Матеріали цікаві. Сьогодні ця тема актуальна. Адже Арт- терапія надає учням свободу та самостійність. Кожен учень може стати творцем свого життя. На уроках вони співпрацюють, допомагають. Формується особистість. Вільшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Кравець Р.В.
|
|
| |
|