Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 11.10.2016, 15:37 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 10:26 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Товстівського НВК
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 10:26 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Городищенської ЗОШ І - ІІІ ст. №1 ім. С.С. Гулака-Артемовського
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 10:27 | Повідомлення # 4 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Валявської ЗОШ І - ІІІ ст.
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 10:29 | Повідомлення # 5 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Вільшанської ЗОШ І - ІІ ст.
|
|
| |
Kate | Дата: Середа, 12.10.2016, 13:08 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Дякую Людмилі Миколаївні, Людмилі Михайлівні, Оксані Миколаївні та Валентині Іванівні за змістовні матеріали. Повністю погоджуюся з Харченко В.І., що наочність на уроках образотворчого мистецтва є важливим засобом емоційного сприйняття предметів та явищ і учитель повинен навчити дітей не тільки дивитися на предмети, а й «бачити» їх характерні деталі. На мою думку, на уроках образотворчого мистецтва важливо розвивати у дітей естетичні судження, які передають ставлення до певного об'єкта, явища. Варто не нав'язувати школярам своїх міркувань, а допомагати їм виявляти самостійність в оцінці тих чи інших предметів і явищ.
Вчитель образотворчого мистецтва Старосільської ЗОШ І-ІІІ ст. Павловська Наталія Василівна
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 15:01 | Повідомлення # 7 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
|
|
| |
TSVT | Дата: Середа, 12.10.2016, 15:02 | Повідомлення # 8 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріали вчителя Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст.
|
|
| |
Alpha22378 | Дата: Середа, 12.10.2016, 21:02 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| На мою думку естетичне сприняття в дитини починається від народження, але воно є ше не свідомим. А коли дитина переступає поріг школи, то вона починає більш свідомо сприймати навколишній світ. І на уроках образотворчого мистецва вчитель має не тільки давати поняття про художні елементи, а й розвивати естетине спринятття світу. Вчені стверджують, що людина сприймає 90% інформації естетичного характеру за допомогою зору. Тому потрібно дітей розвивати всебічно і давати не тільки художні навики, а й вдосконалювати загальну культуру учнів. Вчитель образотворчого мистецтва Мліївської ЗОШ I-III ст.№2 ім. М.М Артеменка Кравцова Ольга Василівна
|
|
| |
alla_alla | Дата: Четвер, 13.10.2016, 22:02 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Всебічно розвинена особистість є надзвичайно чутливою до краси, гармонії, благородства. І своєю діяльністю вона прагне утверджувати їх. Саме на формуванні таких якостей особистості зосереджене естетичне виховання. Естетичне виховання — формування в особистості здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності. Спрямоване воно на формування в людини гуманістичних якостей, здатності відчувати і розуміти красу, жити за її законами. Особливим фактором естетичного виховання є природа. Як зауважував В. Сухомлинський, розглядаючи квітку чи окрему пелюстку, крильце метелика чи пушинку тополі, дитина не повинна забувати глобальну істину: природа — це єдине ціле, якому притаманна гармонія взаємозв'язків і залежностей, яке є джерелом і суттю життя. Тому,учитель має показати дитині красу природи в розмаїтті та гармонії барв, звуків, форм, закономірній зміні явищ. Ефективність естетичного виховання забезпечується також взаємодією закладів освіти, культури, сім'ї, засобів масової інформації, культурними традиціями соціуму тощо. Учитель образотворчого мистецтва Городищенської ЗОШ І-ІІІст.№3 Шендрик А.В.
|
|
| |
kurinnaolena | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 12:48 | Повідомлення # 11 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Дякую Людмилі Анатоліївні за змістовні матеріали, адже вони є актуальними на сьогодні. Вони дають змогу розкривати перед учнями художньо - пізнавальні можливості, навчають дітей сприймати через образи художній твір, навколишній світ. Формують здатність бути успішними в умовах динамічного розвитку сучасного суспільства.
Учитель образотворчого мистецтва Петропавлівського НВК Курінна О.А.
|
|
| |
|