Середа, 12.12.2018, 22:02
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів зарубіжної літератури
Інтернет-семінар вчителів зарубіжної літератури
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 11:23 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Інтернет-семінар вчителів зарубіжної літератури
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 11:24 | Повідомлення # 2
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Доповідь вчителів Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Прикріплення: 9271377.docx(90.2 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 12:53 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Котляр О.І. учитель Хлистунівської ЗОШ І-ІІІступенів
Прикріплення: __.doc(72.5 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 12:54 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Римська Л.В. вчитель Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ст.
Прикріплення: ___.docx(534.6 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 12:54 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Наталія Терлига, учитель зарубіжної літератури Орловецької ЗОШ І-ІІІ ст.
Прикріплення: 1915687.docx(350.9 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 12:56 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Попович Л. Д., учитель зарубіжної літератури Орловецької ЗОШ І-ІІІ ст
Прикріплення: ____2.docx(38.9 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 22.11.2018, 15:03 | Повідомлення # 7
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя зарубіжної літератури Цвітківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Прикріплення: 4178175.docx(40.3 Kb)
 
luydmilaДата: Четвер, 22.11.2018, 15:41 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Жук Л.М. вчитель зарубіжної л-ри Городищенської ЗОШ I-III ст.№1

Дякую всім колегам за надані матеріали по темі семінару.
 
ВолодяДата: Четвер, 22.11.2018, 15:47 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
«Для того, щоб удосконалювати розум,треба більше міркувати, ніж заучувати», - писав Рене Декарт. І це так. Адже, щоб навчити учнів мислити критично, треба, щоб учитель усвідомивнеобхідність активної участі учнів у процесі навчання і створив творчу
атмосферу, яка сприятиме активному залученню учнів до процесу навчання. А для
цього потрібно дозволити учням вільно розмірковувати, робити припущення,
встановлювати їхню очевидність або безглуздість. Коли діти повірять, що їхні
думки цінні, а те, що вони говорять, думають, є важливим не тільки для них
самих і кожному з них дозволено сказати: „Я не згоден! Я думаю інакше!”, тоді
вони зможуть повністю включитися в процес критичного мислення і стануть
готовими взяти відповідальність за власну думку.

Додано (22.11.2018, 15:50)
---------------------------------------------
«Для того, щоб удосконалювати розум,треба більше міркувати, ніж заучувати», - писав Рене Декарт. І це так. Адже, щоб навчити учнів мислити критично, треба, щоб учитель усвідомивнеобхідність активної участі учнів у процесі навчання і створив творчу
атмосферу, яка сприятиме активному залученню учнів до процесу навчання. А для
цього потрібно дозволити учням вільно розмірковувати, робити припущення,
встановлювати їхню очевидність або безглуздість. Коли діти повірять, що їхні
думки цінні, а те, що вони говорять, думають, є важливим не тільки для них
самих і кожному з них дозволено сказати: „Я не згоден! Я думаю інакше!”, тоді
вони зможуть повністю включитися в процес критичного мислення і стануть
готовими взяти відповідальність за власну думку.
                                                                                            Вчитель зарубіжної літератури Вільшанської ЗОШ І-ІІ ст. Стецюра О.І.

 
salimbaevaoДата: Четвер, 22.11.2018, 18:47 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Салімбаєва О. П. учитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. С. С. Гулака-Артемовського.

https://drive.google.com/file/d/1PysmwSEkmWS1Pxm3aEZ_ZOBpqIZ6d_iP/view?usp=sharing


Повідомлення відредагував salimbaevao - Четвер, 22.11.2018, 18:58
 
rusrom090272Дата: Четвер, 22.11.2018, 22:26 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Фурлай В. Г.  Основи використання елементів технології розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. 

Технологія розвитку критичного мислення спрямована на спільну працю вчителя й учня,
діяльність самого учня, а також на створення комфортних педагогічних умов, які
сприяють зняттю психологічної напруги. Технологія розвитку критичного мислення
має на меті сприяти реалізації потреб учня, вчить самостійно вирішувати
учнівські проблеми, а також навчає критично оцінювати власну діяльність.    Можна зазначити,що, використовуючи елементи технології «Критичне мислення» на уроках зарубіжної
літератури, учитель розвиває унікальну особистість учня, така робота дозволяє
формувати комунікативної компетентності учнів. Можнастверджувати, що розвиток зазначених компетентностей забезпечує комфортні умови
для пізнавальної діяльності й самовдосконалення учнів.
 
larisasergiyivnaДата: Четвер, 22.11.2018, 22:47 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Впровадження технологій критичного мислення на уроках зарубіжної літератури

Воронівський навчально-виховний комплекс
"Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів –
Дошкільний навчальний заклад",
учитель Лисак Л. С.

«Я поважаю віру, але саме сумніви –
це те, завдяки чому ти вчишся»
(У. Мізнер)
ХХІ століття – сторіччя шаленого плину часу та швидкого, всебічного науково-технічного прогресу. Ще два десятиліття тому ніхто і подумати не міг, яку кількість інформації на сьогодні доведеться обробляти щоденно. Скажімо, за два дні вона виробляється у такому об’ємі, який формувався упродовж багатьох століть аж до 2003 року. Тож охопити весь матеріал досить складно: ми потрапляємо у інформаційні джунглі, у яких легко заблудитись. Знайти «дорогу до дому» нам допоможе критичне мислення.
«Критичне мислення – це необхідна навичка і життєво важливий ресурс сучасної людини. Критичне мислення ґрунтується на законах логіки та на розумінні психологічних процесів, які протікають у нашій свідомості. Критичним мислителям властиве скептичне ставлення до всього, але ніяк не цинічне» [1]. Тобто будь-який отриманий досвід ставимо під сумнів, самостійно доходимо до висновків. Отож критичне мислення допомагає знаходити найкращі способи вирішення проблем, серед безлічі варіантів запропонованих.
Найкраще оволодівають навичками критичного мислення діти. Адже мислення дорослих часто «засмічене» стереотипами, впливом чужого досвіду, авторитету тощо. Натомість дитяче мислення гнучке та має ширший спектр бачення варіантів відповідей на різні питання. Крім того, учні менше бояться зробити помилку у дослідженні нового, не лякаються сумнівів в почутому чи побаченому. Окрім цього, «критично мислячі люди:
• інтелектуально незалежні;
• чесні самі з собою;
• ними неможливо маніпулювати» [2].
Завдяки впровадженню теорій та методик навчання критичного мислення на уроках зарубіжної літератури педагог «посилить методологічну підготовку» [3] й сприятиме успішному навчально-освітньому процесу, активну участь в якому беруть обидві сторони – і учень, і педагог.
Отже, методи критичного мислення для успішного уроку зарубіжної літератури:
1. Проблемне питання;
2. сенкан (синквейн);
3. стратегія «Дискусія»;
4. стратегія «Асоціативний кущ»;
5. метод «Прес»;
6. есе;
7. стратегія «Взаємні запитання»;
8. кошик ідей;
9. «правильно/неправильно»;
10. «знаю – хочу знати – взнав»;
11. «fishbone» (Рибна кістка) тощо.
І все-таки що дає людині критичне мислення?
1. Свободу (думки).
2. Розширення горизонтів (бачення світу).
3. Самостійне знаходження істин.
4. Глибоке розуміння своїх цінностей і потреб.
5. Сміливість приймати рішення (відповідальність за прийняття рішень).
6. Гнучкість та краща адаптація до змін.
7. Врівноваженість та спокій.
8. Здатність протистояти інформаційному тиску (перевірка і ставлення під сумнів отриманих знань).
9. Вміння знаходити та знешкоджувати маніпулювання.
10. Толерантність до думок інших.
11. Екологічне ставлення до членів коллективу / групи.
Отже, «навчити дітей мислити критично – означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити роботи висновки та знаходити рішення» [4]. Однак важливо пам’ятати, що тільки з допомогою розумного (мудрого) керівництва учителя учень досягне високих результатів у навчанні та творчості.
Список використаних джерел
1.[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://high.itstep.org/2018/04/23/chomu-kry-ty-chne-my-slennya-tse-neobhidna-navy-chka-ta-yaki-buvayut-metody-ky-yiyi-rozvy-tku/.
2.[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://www.criticalthinking.expert/shho-take-krytychne-myslennya/shho-take-kritichne-mislennya/.
3.[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-1:CZ+CTFT101+2017_T3/about.
4.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/metodi-ta-prijomi-dla-rozvitku-kriticnogo-mislenna-10398.html.
 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів зарубіжної літератури
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz