Інтернет-семінар вчителів економіки
|
|
TSVT | Дата: Понеділок, 13.03.2017, 15:29 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| 14 березня 2017 року запрошуємо вчителів, які викладають економіку в школі, до спілкування з теми: "Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках економіки". Свої дописи можна викладати на форумі, заповнивши відповідну форму.
|
|
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 10:28 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріал вчителя економіки Старосільської ЗОШ І-ІІІ ст. Павловської Н.В.
|
|
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 10:29 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріал вчителя економіки Зінченко В.М.
|
|
| |
Klepco | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 11:19 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Дякую за змістовний матеріал. Урок вчителя економіки Старосільської ЗОШ І-ІІІ ст. Павловської Н.В. має практичне спрямування і може використовуватися в роботі вчителя на уроці. Вчитель економіки ГОродищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 ім. С.С. Гулака-Артемовського Омельченко Н.І.
|
|
| |
Mirs | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 12:25 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Розвитокнауки й техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації. Однією із таких форм є інтерактивне навчання. Інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу, тобто навчальний процес відбувається за умов взаємодії учнів та вчителя. На своїх уроках економіки в 11 класі я використовую інтерактивні технології під час вивчення нових тем, перевірки домашнього завдання, закріплення вивченого матеріалу. Інтерактивні технології впливають на формування позитивного ставлення учнів до навчання, підвищують у них інтерес до предмету. Вони перетворюють навчання у радісний процес. Особливо цікавими є теми: «Попит, пропозиція, ринкова ціна та гроші у функціонуванні економіки», «Підприємницька діяльність», «Державне регулювання економіки». Моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, створення проблемних ситуацій, різні вправи та ігри - все це цікаво та доступно, як і для мене вчителя, так і моїх учнів. Вони швидко і непомітно для себе засвоюють програмний матеріал, навчаються володіти конкретними знаннями, які так необхідні у застосуванні практичної діяльності. На прикладі життєвих економічних ситуацій учні пробують працювати в команді, за короткий час опрацьовують багато матеріалу, кожен має можливість пропонувати свої думки. Така форма роботи захоплює учнів цікавою нестандартною пізнавальною діяльністю та сприяє розвитку економічного світогляду
Мліївська ЗОШ I-III ст.№2 ім. М.М.Артеменка Моховик Н.М.
|
|
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 12:48 | Повідомлення # 6 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Шановні учасники семінару, заповніть будь ласка відповідну форму, що підтверджує Вашу участь у семінарі.
|
|
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 14:58 | Повідомлення # 7 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Матеріал вчителя економіки Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Короп Л.Б.
|
|
| |
galina_ivanenko | Дата: Вівторок, 14.03.2017, 15:22 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Спілкування між учнем і педагогом в школі завжди поділялося на пасивне і активне. І тільки останнім часом виникла інтерактивна технологія навчання. На сучасному етапі розвитку школи пасивний режим навчання стає неактуальним. Більш широко починають використовуватися активні методи. Існують ще й сучасні інтерактивні технології навчання. При такій методиці весь урок проходить в режимі діалогу або бесіди з будь-ким. Активні та інтерактивні технології навчання мають між собою багато спільного. Деякі навіть ставлять між ними знак рівності. Інноваційна форма подачі знань покликана створити максимально комфортні умови учням. Інтерактивні технології навчання в школі передбачають таку організацію уроку, коли відбувається моделювання різних життєвих ситуацій і використовуються рольові ігри. При цьому загальне рішення поставленого питання приймається на основі аналізу запропонованих ситуацій і обставин. Вербівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Іваненко Г. М.
|
|
| |