TSVT | Дата: Понеділок, 24.03.2014, 14:14 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Пропонуємо для обговорення наступні питання: 1. Особливості використання методу проектів в роботі вчителя економіки. 2. Використання міжпредметних зв’язків для формування підприємницької компетентності. 3. Сучасні тенденції щодо визначення та оцінювання рівнів сформованості предметної і підприємницької компетентностей. 4. Творчі завдання – шлях активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки. 5. Роль самостійної роботи у формуванні компетентностей учня.
|
|
| |
TSVT | Дата: Понеділок, 24.03.2014, 14:30 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Шановні колеги!
Запрошуємо 25 березня 2014 року долучитися до обговорення матеріалів семінару вчителів економіки, з якими Ви можете ознайомитися на сайті методичних об'єднань вчителів Городищенського району http://for-teachers.at.ua/
|
|
| |
TSVT | Дата: Вівторок, 25.03.2014, 18:31 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 619
Статус: Offline
| Дякуємо вчителям економіки Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ст. та Городищенського економічного ліцею, які надіслали свої матеріали.
|
|
| |
Pavlovska_Nataliya | Дата: Середа, 26.03.2014, 00:17 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Використання творчих завдань на уроках економіки сприяє формуванню творчої особистості учня, здатного використовувати отримані знання для вирішення практичних завдань у нестандартних ситуаціях. На мою думку, найкраще для цього підходять рольові ігри, дискусії, метод проектів. У процесі проведенні дискусій, рольових ігор, підготовки проектів учні формулюють цілі, визначають проблеми , працюють з додатковими джерелами економічних знань, аналізують отриману інформацію, виробляють шляхи розв'язання проблем.Тому інтерес до вивчення економіки залежить не тільки від змісту теоретичного матеріалу, а і від залучення учнів до активної діяльності. А пробудити таке прагнення можна, запропонувавши цікаву і важливу проблему (саме метод проектів дозволяє перейти від засвоєння готових знань до їх усвідомленого набуття).
Повідомлення відредагував Pavlovska_Nataliya - Середа, 26.03.2014, 00:30 |
|
| |