Четвер, 19.04.2018, 14:55
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Проблема районного методичного об'єднання вчителів математики:

"Використання інтерактивних форм і методів роботи на уроках математики"


Про особливості викладання математики в 10-11 класах ЗНЗ за рівнем стандарт


 


Методичні рекомендації щодо викладання математики у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р.

Оновлені програми з математики. 10-11 класи 


Про затвердження орієнтовних вимог до проведення ДПА учнів у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 н.р.

Конкурс на кращу серію цифрових ресурсів 2016 року

Анкета для вчителів математики

Завдання ІІ етапу (районного) Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2015-2016 н.р.


Шановні колеги! Лабораторія природничо-математичних дисциплін відповідно до річного плану Черкаського ОІПОПП проводить Інтернет-конференцію для вчителів математики та методистів районних, міських методичних кабінетів «Розвиток різних типів та видів мислення засобами математики».

Мета конференції: узагальнити досвід вчителів області щодо розвитку різних типів та видів мислення учнів на уроках математики та в позаурочний час.

Питання конференції:

  1. Роль алгоритмічного виду розумової діяльності при навчанні математики.
  2. Проблеми навчання учнів евристичним прийомам мислення та шляхи їх вирішення.
  3. Особливості розв’язування геометричних задач за допомогою евристичного мислення.
  4. Вплив позаурочної роботи з математики на розвиток мислення учнів.

Матеріали для участі в Інтернет-конференції просимо надіслати не пізніше 10 жовтня 2015 року на адресу районного методичного кабінету: grrvo_rmk@ukr.net

Вимоги до оформлення матеріалів:

  • назва матеріалу повинна конкретизувати, а не дублювати назву обраного питання;
  • назву файлу давати за прізвищем автора латинськими літерами (наприклад: Sydorenko);
  • шрифт Times New Roman, кегль 12, міжрядковий інтервал 1, абзац – 1 см, всі поля – 2 см, редактор Word;
  • на початку матеріалу вказати прізвище, ім’я, по батькові автора(ів) та повну назву навчального закладу, написати коротку анотацію матеріалу (2-3 речення) (короткий виклад змісту статті);
  • обсяг статті - до 8 сторінок формату А-4;
  • список використаних джерел (згідно вимог, у кінці роботи - не менше 5);
  • посилання на джерела – у квадратних дужках;
  • матеріали мають містити приклади з власного досвіду.

22 жовтня – 28 жовтня 2015 року планується обговорення запропонованих статей на форумі Черкаського ОІПОПП. 

 


Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах  у 2015/2016 навчальному році

ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах  з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році

Роз'яснення щодо використання програм та підручників у 2015-2016 н.р.

5-7 класи загальноосвітніх навчальних закладів вивчатимуть математику (алгебру та геометрію) за навчальною програмою «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585, в якій здійснено розвантаження відповідної навчальної програми з математики 2012 року (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти).

 8–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів продовжують працювати за програмою «Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів», розміщеній на сайті Міністерства освіти

 

 і науки України.

8–9 класи з поглибленим вивченням математики працюють за окремою програмою, надрукованою у посібнику «Збірник навчальних програм для загальноосвітніх закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного та технологічного циклу.» - К.: Вікторія, 2009.

У старшій школі вивчення математики диференціюється за чотирма програмами:

рівень стандарту

академічний рівень

профільний рівень

рівень поглибленого вивчення.

Всі програми для 10-11 класу надруковано у посібнику «Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного навчання.  (Упор. Прокопенко Н.С., Вашуленко О.П., Єргіна О.В.)». – Х.: Вид-во «Ранок», 2011.

У зв'язку зі складнощами із забезпеченням 7 класів підручниками, для вивчення навчального матеріалу на уроках математики рекомендується використовувати підручники попередніх років, які мають гриф МОНмолодьспорту, враховуючи ті зміни, що внесено до програми.

За матеріалами сайту: Математичний Еверест Черкащини http://ckmatem.ucoz.ua/

 

 


План методичного об’єднання керівників шкільних МО навчальних предметів природничо-математичного циклу

28.08.2015 р. Городищенська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 кабінет №38 о 10.00

1. Методичні рекомендації щодо викладання математики, фізики, інформатики в 2015-2016 н.р.

                                                          Саченко О.М. – методист РМК

2. Дослідницька робота учнів на уроках фізики та астрономії.

                                              Зубко О.А. – керівник МО

3. Інновації у навчальному процесі  «Сучасні комунікації та інформаційні технології».

                                                          Клепко І.В. - керівник МО

                                                           4. Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів.

                                                           Качур Т.М. – керівник МО

 

 

     

 

 

 

                                                                                           

 

 
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz