Четвер, 21.06.2018, 23:03
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
TSVTДата: Вівторок, 11.10.2016, 15:37 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 10:26 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Товстівського НВК
Прикріплення: 9003083.docx(47.3 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 10:26 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Городищенської ЗОШ І - ІІІ ст. №1 ім. С.С. Гулака-Артемовського
Прикріплення: 6784829.docx(21.2 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 10:27 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Валявської ЗОШ І - ІІІ ст.
Прикріплення: 9021685.docx(15.5 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 10:29 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Вільшанської ЗОШ І - ІІ ст.
Прикріплення: _______.pptx(1.22 Mb)
 
KateДата: Середа, 12.10.2016, 13:08 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую  Людмилі Миколаївні, Людмилі Михайлівні, Оксані Миколаївні та Валентині Іванівні за змістовні матеріали. Повністю погоджуюся з Харченко В.І., що наочність на уроках образотворчого мистецтва є важливим засобом емоційного сприйняття предметів та явищ і учитель повинен навчити дітей не тільки дивитися на предмети, а й «бачити» їх характерні деталі. 
На мою думку, на уроках образотворчого мистецтва важливо розвивати у дітей естетичні судження, які передають ставлення до певного об'єкта, явища. Варто не нав'язувати школярам своїх міркувань, а допомагати їм виявляти самостійність в оцінці тих чи інших предметів і явищ.


                                               Вчитель образотворчого мистецтва Старосільської ЗОШ І-ІІІ ст. Павловська Наталія Василівна
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 15:01 | Повідомлення # 7
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Прикріплення: 0803140.doc(60.0 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 12.10.2016, 15:02 | Повідомлення # 8
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Прикріплення: 3101801.doc(39.0 Kb)
 
Alpha22378Дата: Середа, 12.10.2016, 21:02 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку естетичне сприняття в дитини починається від народження, але воно є ше не свідомим. А коли дитина переступає поріг школи, то вона починає більш свідомо сприймати навколишній світ. І на уроках образотворчого мистецва вчитель має не тільки давати поняття про художні елементи, а й розвивати естетине спринятття світу. Вчені стверджують, що людина сприймає 90% інформації естетичного характеру за допомогою зору. Тому потрібно дітей розвивати всебічно і давати не тільки художні навики, а й вдосконалювати загальну культуру учнів.
                                       Вчитель образотворчого мистецтва Мліївської ЗОШ I-III ст.№2 ім. М.М Артеменка Кравцова Ольга Василівна
 
alla_allaДата: Четвер, 13.10.2016, 22:02 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Всебічно розвинена особистість є надзвичайно чутливою до краси, гармонії, благородства. І своєю діяльністю вона прагне утверджувати їх. Саме на формуванні таких якостей особистості зосереджене естетичне виховання.
     Естетичне виховання — формування в особистості здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності. Спрямоване воно на формування в людини гуманістичних якостей, здатності відчувати і розуміти красу, жити за її законами.     Особливим фактором естетичного виховання є природа. Як зауважував В. Сухомлинський, розглядаючи квітку чи окрему пелюстку, крильце метелика чи пушинку тополі, дитина не повинна забувати глобальну істину: природа — це єдине ціле, якому притаманна гармонія взаємозв'язків і залежностей, яке є джерелом і суттю життя.
     Тому,учитель має показати дитині красу природи в розмаїтті та гармонії барв, звуків, форм, закономірній зміні явищ. Ефективність естетичного виховання забезпечується також взаємодією закладів освіти, культури, сім'ї, засобів масової інформації, культурними традиціями соціуму тощо.
           
    Учитель образотворчого мистецтва Городищенської ЗОШ І-ІІІст.№3 Шендрик А.В.
 
kurinnaolenaДата: Вівторок, 14.03.2017, 12:48 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую Людмилі Анатоліївні за змістовні матеріали, адже вони є актуальними на сьогодні. Вони дають змогу розкривати перед учнями художньо - пізнавальні можливості, навчають дітей сприймати через образи художній твір, навколишній світ. Формують здатність бути успішними в умовах динамічного розвитку сучасного суспільства.

Учитель образотворчого мистецтва Петропавлівського НВК Курінна О.А.
 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів образотворчого мистецтва
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz