Четвер, 21.06.2018, 23:10
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів світової літератури
Інтернет-семінар вчителів світової літератури
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:12 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Інтернет-семінар вчителів світової літератури
 
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:12 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Воронівського НВК Котенко А.В.
Прикріплення: 7696868.doc(38.0 Kb)
 
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:13 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Ксаверівського НВК Дудник З.Д.
Прикріплення: 4880828.docx(13.6 Kb)
 
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:14 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Вільшанської ЗОШ І - ІІІ ст. Римської Л.В.
Прикріплення: 4698734.docx(415.6 Kb)
 
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:15 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителів світовоїлітератури Городищенської ЗОШ I-III ст.№2 Петренко Н.А.,Гергель
О.В.
Прикріплення: __2.docx(34.9 Kb)
 
OlyaДата: Вівторок, 21.04.2015, 11:53 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Проблемне навчання на уроках світової літератури допомагає учням пізнавати світ та себе в ньому через осмислення художнього тексту. Девізом такого навчання може бути вислів Г.Е.Лессінга " Сперечайтеся, помиляйтеся, але, Бога ради, розмірковуйте, і хоча криво, та зате самі". Проблемність є навід’ємною рисою пізнання, бо вона стимулює, забезпечує розумову діяльність, заставляє розглядати предмет з усіх сторін. Проблемне навчання реалізується через проблемну ситуацію. Цих ситуацій може бути декілька на будь - якому уроці. Саме завдяки методу проблемного навчання створюються педагогічні, дидактичні умови для виявлення індивідуальності кожної дитини, формування й розвитку її інтелекту й характеру водночас. Усе це сприяє усвідомленому й глибокому засвоєнню знань, набуттю досвіду, самостійності у розв’язанні власних проблем.Наприклад. На одному з уроків, присвяченому Г.Ібсену, було винесено питання " В чому секрет сімейного щастя?". Дві позиції, які висуває автор у творі я виділила як епіграфи до уроку. Вони дають поштовх до роздумів. З однієї сторони -  жінка теж людина, і вона "повинна... виховати себе". А з іншої - "від сім’ї, від гармонії двох сердець залежить гармонія світу". Що ж важливіше для жінки? Учні сперечаються, "займаючи певну позицію". І, зазвичай, підходять до висновку, що навіть самодостатній жінці краще жити у гармонійному світі. Вони проектують думки Ібсена у сучасне життя і роблять висновки для себе.Тому, на мою думку, питання проблемного навчання досить актуальне у сьогоденні і його слід використовувати на уроках світової літератури.
                                          Вчитель світової літератури Хлистунівської ЗОШ І - ІІІ ступенів О.І.Котляр.
 
KravchencoДата: Вівторок, 21.04.2015, 12:51 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Метою застосування цієї технології є навчання учнів самостійно розв'язувати проблеми та приймати колективні рішення. Етапи розвізання проблеми:
а) з'ясувати сутність проблеми;
б) з'ясувати важливість проблеми;
в) обміркувати всі можливі варіанти розв'язання.
Як варіант технології розв'язання проблем можна використати "дерево рішень", яке допомагає учням проаналізувати і краще зрозуміти механізм прийняття складних рішень. Обираючи проблему, що не має однозначного розвязання, можна викласти у формі історичної події, судової справи, ситуації з життя, епізоду з літературного твору.

                                       Л.М. Жук учитель світової літератури Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 ім. С.С. Гулака-Артемовського
 
ВолодяДата: Вівторок, 21.04.2015, 15:19 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
З матеріалами інтернет-семінару ознайомилася. Цікавими  виявились матеріали Римської Л. В. та Дудник З.Д.. Питання надзвичайно актуальне, потребує постійного дослідження та активного впровадження в процес навчання. 
Учитель світової літератури Вільшанської ЗОШ І-ІІ ступенів Середович В. І..
 
TSVTДата: Вівторок, 21.04.2015, 15:41 | Повідомлення # 9
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя Городищенського економічного ліцею Здоренко Ж.І.
Прикріплення: 6863956.docx(23.6 Kb)
 
KateДата: Вівторок, 21.04.2015, 18:09 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
         Технологія проблемного навчання – це організація навчального процесу, яка передбачаєстворення проблемноїситуації та активну самостійну діяльність учнів у її
розв’язанні. При цьому
 проблемнаситуація виступає своєрідною драбиною, користуючись якою можна вийти на формулювання проблеми, це засіб для формуванняінтересу учнів до данного питання. 
        Сьогодніпід проблемним навчанням розуміють таку організація навчальних занять, що припускає
створення під керівництвом учителя проблемних ситуацій і активну самостійну
діяльність учнів з їхнього розв'язання, у результаті чого відбувається творче
оволодіння професійними знаннями, навичками, уміннями і розвиток розумових здібностей.

Алгоритм проблемного навчання: ü Виокремити проблему.ü  Чітко сформулювати проблему.ü  Поставити проблемне запитання.ü  Створити проблемну ситуацію.ü  Знайти найбільш оптимальний спосіб її розв`язання.ü  У разіневдачі проаналізувати ситуацію і скоригувати шлях розв`язання або реалізувати альтернативний.
        На мою думку, ефективністьпроблемного навчання полягає в тому, що воно сприяє розвитку пізнавальної,
комунікативної, практичної ітворчої діяльності учнів, вмінню дітей
використовувати засвоєні знання в реальному житті для вирішення різних
практичних
завдань. Учительсвітової літератури Старосільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ридасова Л.М.
 
павлівнаДата: Вівторок, 21.04.2015, 23:15 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
З матеріалами інтернет-семінару ознайомилася. Переглянувши іх,вважаю що форми та методи, запропоновані вчителями, є доцільними під час проблемного навчання на уроках світової літератури. Завдання проблемного характеру змушують учня мислити, чітко висловлювати власну думку, конкретизувати, порівнювати й робити аналогічні висновки.
   Учитель світової літератури Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст. Король С.П.
 
УчительДата: Середа, 22.04.2015, 14:59 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
З матеріалами інтернет-семінару ознайомилася.Питання проблемного навчання на уроках світової літератури є дуже актуальним
адже сприяє активізації мислення, спрямовує особистість на творчий пошук істини
в процесі навчальної діяльності, залучає її до пошукової діяльності, яка,
по-перше, стимулює творчу діяльність, по-друге, сприяє засвоєнню осмислених
знань на практиці, по-третє, створює умови для розвитку пізнавальних інтересів, навчає знаходити нестандартні рішення вирішення різних
життєвих ситуацій..                                                                             Учитель світовоїлітератури Мліївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1  Сорока К.П.
 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів світової літератури
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz