П`ятниця, 17.08.2018, 21:32
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар ДНЗ (Організація ігрової діяльності в різновіковій групі ДНЗ)
Інтернет-семінар ДНЗ
TSVTДата: П`ятниця, 03.04.2015, 08:50 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
1
 
TSVTДата: П`ятниця, 03.04.2015, 08:55 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
ДНЗ "Сонечко" смт. Цвіткове
Прикріплення: 2704959.docx(13.4 Kb) · 2692637.docx(14.5 Kb) · -_.docx(13.2 Kb) · 7498652.docx(14.7 Kb)
 
TSVTДата: П`ятниця, 03.04.2015, 08:56 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
ДНЗ "Ластівочка" с. Дирдин
Прикріплення: 0155034.doc(47.0 Kb)
 
TSVTДата: П`ятниця, 03.04.2015, 08:57 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Воронівський НВК
Прикріплення: 3880779.doc(43.0 Kb)
 
TSVTДата: П`ятниця, 03.04.2015, 08:58 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Петропавлівський НВК
Прикріплення: 4674159.doc(30.0 Kb)
 
LidiyaДата: П`ятниця, 03.04.2015, 10:57 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Стимулюючи розвиток гри у різновіковій групі,вихователь повинен враховувати те, що дошкільнята вже мають певні ігрові
навички, які сформувались у них поза дошкільним закладом. Але незважаючи на те,
що у дітей накопичений достатній досвід для розвитку задуманої гри і
сформований стійкий інтерес до неї, вони не завжди можуть самостійно
розподілити ролі і розвинути сюжет гри. Тому вихователь в цьому випадку не дає
вказівок як розпочати гру і як саме гратись, а лише допомагає дітям
"оживити" уяву і розподілити ролі. Коли, наприклад, діти не можуть
розвинути сюжет гри "Пошта", то вихователь з допомогою навідних
запитань відтворює в пам’яті дітей екскурсію на пошту, уточнюючи, хто працює
там і що робить.Після цього в грі з’являються крім листоноші і приймальниці
посилок,листів, телеграм, шофери по достовці пошти тощо. А при розподілі ролей
між дітьми враховує інтереси і симпатії дітей; вікові та індивідуальні
особливості менших і старших дошкільнят; намагається задовольнити ігрові
інтереси кожного з них, надаючи можливість проявити себе;може використати
ігрову роль для самоствердження дитини в різновіковій групі. Для оптимізації ігровоїдіяльності дітей різного віку слід користуватися такими принципами:
            1.Правльнаорганізація ігрової діяльності дітей різного віку як визначальна умова
досягнення мети й результату гри.
            2.Послідовність (гру починають
старші, трохи згодом до них приєднуються молодші.)           
3.Одночасність( діти починають грати разом, через деякий час молодші закінчують, а старші
продовжують )           
4.Кожнапідгрупа грає у свою гру.           
5.Ігриоднакові, але з різним програмовим змістом.           
6.Показі пояснення здійснюють старші для молодших.Проведення багатьох «класичних» у дошкільному віці ігор («Лікарня», «Сім’я», «Дитячий садок») особливо ефективні з погляду виховання
саме в різновіковій групі, бо тут збігаються інтереси всіх дошкільнят і задовольняються
інтереси і запити кожного.

Завідувач ДНЗ " Промінчик" с.Хлистунівки І.І.Ломакіна

 
poturnak71Дата: П`ятниця, 03.04.2015, 19:44 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Характеризуючи роботу в різновіковій групі, велике значення має підготовка педагога, уміння одночасно керувати діяльністю дітей різного віку, особливо під час проведення рухливих ігор.  Звичайні ігри «Дожени» або естафети на визначення лідера не будуть придатними. Адже образ не оберешся. Тому, що старші діти, звичайно ж, будуть бігати швидше, стрибати далі і влучати в ціль точніше. Причому якщо Ви спробуєте вмовити старших дітей бігати «упівсили», у них нічого не вийде, й вони все одно будуть обганяти малюків. Пропонуємо кілька рухливих ігор для використання в різновіковій групі дошкільного закладу.

Прятки-схованкиУ цю гру буде цікаво грати всім, навіть дорослим дітям. Зверніть увагу на найменших гравців. Коли почнеться гра, Ви можете показати їм, як потрібно ховатися. Тоді малята зрозуміють правила гри і надалі вже будуть грати самі. Спочатку нехай ховаються діти молодшого віку. А потім старші та молодші діти міняються ролями: хто ховається, а хто шукає. Діти 5 – 6 років у такій грі вчаться бути не тільки спритними і спостережливими, але й терплячими, уважними та великодушне ними до малюків. Звичайно, доросла дитина помітить малюка, що ніяково сховався за шафу. Тільки нехай знайде його не відразу, а пограється з карапузом: «Агов, де ж Мишко?», «Куди ж він сховався?»
Потанцюємо, як каченятаТанці з повторенням певних рухів люблять всі діти. Приготуйте яскраву кепочку, яку буде надягати той, хто показує рухи. Увімкніть дітям пісеньку «Танець каченят» і для початку покажіть під музику послідовність рухів самі. Тепер оберіть дитину, яка найкраще повторювала рухи за Вами. Одягніть на неї кепочку, щоб діти бачили, кого їм потрібно наслідувати. Нехай тепер після кожного куплета ведучі змінюватимуться. Мине певний час, і ведучим зможе бути навіть наймолодший танцюрист.
Пограємось у канатохідцівДобре, якщо діти вже були в цирку і бачили, як артисти ходять по канату. Запропонуйте дітям улаштувати справжню циркову виставу в групі. 
Для цієї гри Вам знадобиться досить товста мотузка. Розкладіть її на підлозі так, щоб вийшло побільше перехресть, петель і вигинів. Нехай діти ходять уздовж мотузки босоніж, обережно, намагаючись на неї не наступити, Для доросліших учасників завдання можна ускладнити, запропонувавши перестрибувати через канат на одній нозі, йти із зав'язаними очима або рухатися якомога швидше.
Велика плутанинаВедучого можна обрати за допомогою лічилки. А тепер правила гри: ведучий вимовляє вголос «Вухо!», і повинен при цьому взятися за вухо. Вимовляючи: «Ніс!» – за ніс. «Рука!» – береться за руку. Решта дітей повторює його дії. Через певний час ведучий починає заплутувати Гравців, «помилятися». Він називає одну частину тіла, а показує на іншу: наприклад, говорить: «Ніс!», а береться за вухо. Завдання гравців – не заплутатися і показувати ту частину тіла, про яку йдеться. 3 роллю ведучого цілком упорається малюк будь-якого віку. Така гра прекрасно розвиває увагу і швидкість реакції.
У цілковитій темрявіНасправді ніякої темряви не буде. Просто Ви приготуєте заздалегідь декілька шарфиків або хусток, щоб зав'язати дітям очі. Для цієї гри візьміть будь-який набір кубиків. Грати в неї найкраще на підлозі, на килимку. Поставте перед дітьми коробки з кубиками, зав'яжіть дітям очі та запропонуйте кожному побудувати свою вежу з кубиків. А одній дитині очі не зав'язуйте. 1ї завдання – рахувати. скільки кубиків вдалося поставити до того моменту, як вежа повалилася. У кого ж буде найвищий будинок? Відмінне тренування координації рухів дітям забезпечене.

Додано (03.04.2015, 19:44)
---------------------------------------------
Дидактична гра, як форма організації навчання, має особливе значення для підвищення ефективності педагогічного процесу в умовах різновікової групи, тому що дає змогу використовувати фактор самонавчання та взаємонавчання. Співпраця дітей володіє величезним виховним потенціалом. В різновіковій групі це співпраця є особливо результативною, так як старші діти передають свій досвід молодшим товаришам. При цьому перші вдосконалюють свої знання та вміння, а другі легше і успішніше освоюють матеріал. Особливо це помітно під час проведення дидактичних ігор.
У бабусі в селі    
Запропонуйте послухати розповідь дівчинки Олі, яка гостювала в селі у бабусі:
"Прокинулась Оля в бабусиній хатці вранці, а бабусі немає. Вийшла вона на подвір'я, а там гуртом зібралися кури, що клювали пшеницю. Їх загукував голосистий півень, мама-квочка з курчатами греблися у травичці. Качки, наївшись, йшли до водички. Бабуся видоїла корівку й несла молоко в дійничці, а за нею біг котик і просив молочка. Песик Жук охороняв це велике господарство."
Розкладіть малюнки з зображенням тварин і запросіть вибрати тих, про кого розповідала Оля.
Змінюйте розповідь і малюнки.
Що змінилося?
Розкладіть на столі 5-6 предметів, які не пов'язані між собою, які неможливо згрупувати: м'ячик, книга, тарілка, молоток,груша, вазочка. Запропонуйте дитині запам'ятати, що де лежить. Коли дитина відвернеться, поміняйте місцями 2-3 предмети, а потім запитайте: "Що змінилося?"
Для ускладнення збільшуйте кількість предметів.
Де чий портрет?
Підготуйте 5 різнокольорових карток із наклеєними зображеннями людей: немовляти, дівчинки, юнака, жінки, діда; і 5 таких же пустих карток. Запропонуйте дитині запам'ятати картки із зображеннями, час запам'ятовування - 10 секунд. Через кілька хвилин покажіть дитині пусті картки і попросіть СКАЗАТИ, та картці якого кольору був той чи інший портрет.
Пари картинок
Потрібні пари картинок, пов'язаних одна з одною за змістом. Розкласти їх попарно, наприклад: олівець - альбом, вишня - малина, книжка - окуляри, дерево - ліс. Закрийте один ряд, коли малюк підтвердить, що запам'ятав, але обов'язково попередьте, що закриєте, і треба буде згадати його, користуючись другим.
Якщо дитина легко справляється із завданням, ускладніть його, поступово збільшуючи кількість пар картинок, скорочуючи час розглядання картинок, віддаляючи зв'язок між картинками.
                                                                                               Завідувач ДНЗ "Пролісок" с. Мліїв Г. В. Потурнак

 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар ДНЗ (Організація ігрової діяльності в різновіковій групі ДНЗ)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz