Четвер, 21.06.2018, 23:02
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів економіки (Форми і методи організації оцінювання знань учнів на уроці)
Інтернет-семінар вчителів економіки
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 09:39 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Запрошуємо вчителів взяти участь в обговоренні даної теми smile
 
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 09:44 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріал Затенко Н.П.
Прикріплення: 5096683.doc(69.0 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 09:44 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріал Зінченко В.М.
Прикріплення: _...docx(24.0 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 09:51 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
За програмою "Економіка" для загальноосвітніх навчальних закладів зазначено форми перевірки теоретичних знань та практичних навичок, що є необхідністю їх дотримання.
Прикріплення: ekonom_st_ak.doc(117.5 Kb)
 
galina_ivanenkoДата: Четвер, 26.03.2015, 10:54 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Методи оцінки знань, умінь і навичок на уроках економіки.
Застосування великої кількості нових (активних) методів навчання пред'являє інші вимоги і до змісту та спрямованості методів контролю та перевірки знань учнів. Найбільш поширеним в економіці є тестування.
Незважаючи на його багато в чому справедливу критику, тестування є досить надійним, ефективним і коректним методом перевірки знань учнів. Його головним недоліком вважається спрямованість тестів на перевірку репродуктивного рівня пізнавальної діяльності учнів.
 
Зацікавив метод оцінки знань, умінь і навичок на уроках економіки
  «Травинка» .
Де все гранично просто: забудь-який вид пізнавальної активності на уроці учень отримує
 відповідного обсягу і глибини дії купюру (від 1 до 12 балів.)Зароблена таким чином «зарплата» починала самостійне життя. Учень міг обміняти її на оцінку за сумою балів, зберегти для накопичення, обміняти, втратити і
т.д.


Вербівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Іваненко Г. М.


Повідомлення відредагував galina_ivanenko - Четвер, 26.03.2015, 11:06
 
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 12:30 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріал Максименко В.Г.
Прикріплення: 2694923.doc(74.5 Kb)
 
TSVTДата: Четвер, 26.03.2015, 12:38 | Повідомлення # 7
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріал Багацької М.П.
Прикріплення: 9402548.docx(29.5 Kb)
 
MirsДата: Четвер, 26.03.2015, 12:54 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
З матеріалами семінару ознайомився.

Мироненко С.В.


Повідомлення відредагував Mirs - Четвер, 26.03.2015, 12:56
 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет-семінар вчителів економіки (Форми і методи організації оцінювання знань учнів на уроці)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz