П`ятниця, 19.10.2018, 15:18
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет - семінар вчителів трудового навчання
Інтернет - семінар вчителів трудового навчання
TSVTДата: Вівторок, 16.12.2014, 09:44 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
«Розвиток технічного мислення на уроках трудового навчання»
 
TSVTДата: Вівторок, 16.12.2014, 09:45 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали вчителя трудового навчання Городищенської ЗОШ І - ІІІ ст. №3 Гадара В.П.
Прикріплення: __--_...doc(29.5 Kb)
 
УчительДата: Вівторок, 16.12.2014, 16:43 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
З метою підвищеннязацікавленості та розвитку творчих здібностей на своїх уроках технологій я
використовую різні форми і методи, які базуються на ІКТ. Найчастіше це
мультимедійні презентації, схеми, таблиці різного змісту, інструкційні та технологічні карти, тестові завдання. Щоб навчання в максимальній мірі сприяло розвитку технічного мисленняучнів, пропоную дітям  розробки  випереджаючих завдань, які  вони можуть  реалізувати, застосовуючи інформаційнітехнології. Це може  бути мультимедійніпрезентації, WEB – сайти, публікації, буклети.     Під час мотивації навчальної діяльності і перед виконанням трудовогозавдання підкреслюю дітям, що в даному випадку вони  - творці. Тому важливо підтримувати в дітейнавіть найменший прояв зацікавленості, найменші прояви творчого підходу до
праці, але зважати на рівень підготовленості учня.

 Вчитель трудового навчання Мліївської ЗОШ І - ІІІ ст. №1 Бурлака В.А.
 
гудзьДата: Вівторок, 16.12.2014, 19:31 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Професійна діяльність вчителя технологій спрямована на розвиток пізнавальної активності, технічного мислення сучасних школярів, на їх
трудове виховання і професійне самовизначення засобами технологічної
підготовки. Успішне розв’язання учнями технологічних, конструкторських та
технічних задач значною мірою залежить від рівня їх
конструкторсько-технологічних знань, вмінь та від дидактично зумовленого включення цих задач у процеструдового навчання з їх послідовим підбором і розв’язком. Конструкторсько-технологічнізадачі пов’язані з технікою, тому школярі на уроках трудового навчання повинен
володіти спеціальними знаннями, стосовно конкретної техніки, і знаннями основ
сучасного виробництва щоб в процесі розв’язку задачі знайти правильну
відповідь. Оскільки без цього не можна вивчити принципи будови і функціонування
технічних об’єктів, зрозуміти сутність технологічних процесів.
Тому на своїх уроках намагаюся використовувати різні методи і способи виготовлення того чи іншого виробу, а також різні методи пошуку інформації для реалізації виготовлення і підбору матеріалів.
Вчитель Мліївської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім.М.М.Артеменка. Філоненко Л.М.


Повідомлення відредагував гудзь - Вівторок, 16.12.2014, 19:35
 
pepsikoДата: Вівторок, 16.12.2014, 23:01 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Учитель трудового навчання
Валявської ЗОШ  I-III ступенів
Клименко П.В.

Розвиток  технічного  мислення  на  уроках  трудового навчання

За останній час Україна стрімко перейшла до сучасного
інформаційного суспільства, що актуалізувало проблему інтеграції інноваційних
методик навчання; насамперед інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у
традиційну шкільну методику.
На уроках трудового навчання, я ознайомлюю учнів  з новітніми технологіями
виробництва, засобами праці,а також паралельно даю можливість використовувати
так звані =дідівські методи=обробки матеріалів.
Наприклад:
у 6 класі учні при виготовленні виробів із тонколистового металу вивчаючи такі
прилади як  гільотина, електроножиці,
навчаються працювати із звичайними ручними ножицями по металу. Вироби, що  виготовляються на уроках трудового навчання, учні
напрацьовують самостійно, обираючи при цьому знаряддя праці, що дозволяє
розвивати у дітей просторову уяву, покращує розвиток технічного мислення.
Дозволяє закріпити на практиці знання про технологічну діяльність,спираючись на
закони та закономірності розвитку природи, суспільства, виробництва і науки, формує
в учнів культуру праці, навички раціонального ведення домашнього господарства,
культуру побуту та комплекс особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного
виробництва і культурного розвитку суспільства.


Повідомлення відредагував pepsiko - Вівторок, 16.12.2014, 23:06
 
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Інтернет - семінар вчителів трудового навчання
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz