П`ятниця, 17.08.2018, 21:31
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Семінар заступників директорів з виховної роботи
Семінар заступників директорів з виховної роботи
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 16:39 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
14 травня відбудеться семінар на тему: «Інноваційні превентивні форми і методи співпраці та просвітницької роботи  з батьками щодо родинного мікроклімату як спосіб формування свідомої особистості дитини». Запрошуємо до участі та обговорення теми.
 
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 16:44 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали семінару заступника з виховної роботи Мліївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Нагорняк Л.О.
Прикріплення: __-.docx(43.6 Kb)
 
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 16:52 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали семінару заступника директора Журавського НВК Ковриги С.І.
 
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 16:55 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали семінару заступника директора Вільшанської ЗОШ І-ІІ ст. Лебединець В.Ф.
Прикріплення: 2525369.docx(73.5 Kb)
 
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 16:57 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали семінару заступника директора з виховної роботи Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст. Марченко О.М.
Прикріплення: ___.docx(28.0 Kb)
 
TSVTДата: Понеділок, 12.05.2014, 17:08 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали семінару заступника директора з виховної роботи Городищенського економічного ліцею Осадчої Ю.П.
Прикріплення: 0851627.docx(21.7 Kb)
 
TSVTДата: Вівторок, 13.05.2014, 10:56 | Повідомлення # 7
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали заступника директора з виховної роботи Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Бабич В.О.
Прикріплення: -__2.doc(157.0 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 14.05.2014, 09:15 | Повідомлення # 8
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали заступника директора з виховної роботи Цвітківської ЗОШ І-ІІІ ст. Пономаренко О.О.
Прикріплення: _____.docx(20.2 Kb)
 
TSVTДата: Середа, 14.05.2014, 11:23 | Повідомлення # 9
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Матеріали заступника директора з виховної роботи В'язівської ЗОШ І-ІІІ ст. Саранцевої Н.В.
Прикріплення: ____.pptx(1.45 Mb)
 
OlgaДата: Середа, 14.05.2014, 12:47 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Матеріали до теми: «Інноваційніпревентивні форми і методи співпраці та просвітницької роботи з батьками щодо
родинного мікроклімату як спосіб формування свідомої особистості дитини»
надзвичайно актуальні, адже
 зміни,які відбуваються в сучасному суспільстві ( соціальні, політичні, економічні)
впливають на всі сфери його життя та діяльності, в тому числі й на освіту. Ці
зміни потребують нових підходів у взаємовідносинах між школою і суспільством.  Перед школою і
суспільством стоїть задача розвитку не просто особистості, а свідомого
українського громадянина, який максимально акумулює в собі національні риси та
самобутність українського народу, здатного до життя в демократично-правовому
суспільстві.


Важливої роліу даному процесі набуває співпраця із батьками, адже сім’я завжди була й залишається одниміз головних чинників у становленні особистості. У сучасних умовах посилюється
розходження між сім’єю і школою. У сім’ї йде переорієнтація на інші цінності,
діти включаються у ринкові відносини, і нові ідеологічні установки часто
призводять до конфліктів у стосунках батьків і дітей. Отже, неможливість для
дитини засвоєння адекватної соціальної ролі та стилю поведінки, яке йде з
сім’ї, може стати причиною появи комплексів, що впливають на психічний розвиток
особистості,  а згодом – стають причиноюїї асоціальної чи антисоціальної поведінки.

Школа ж продовжуєзахищати ідеали добра і безкорисливості, чесності, порядності і милосердя. Її
мета і зміст завжди будувалися на вічних духовних істинах, якими живе людство.
Ця обставина ще більше підкреслює необхідність перегляду існуючих стосунків
батьків і школи. Тому роботі з батьками педагогічний колектив школи приділяє
особливу увагу.

Педагогічний колектив нашої школи також намагається працювати втісному контакті з кожною сім’єю. У школі працює лекторій та дискусійний клуб
для батьків “Діалог”.

Практикуємо проведенняДнів відкритих дверей для батьків та зустрічей за “круглим столом”. До участі в
таких заходах запрошуємо представників органів місцевого самоврядування, психолога.

Саме співпраця у питанняхформування особистості дає певні результати. Так на даний момент на обліку в
школі немає неблагополучних сімей та дітей, що перебувають на внутрішкільному
контролі. Ведеться облік та педагогічно-соціально-психологічний супровід
важковиховуваних учнів.Намагаємось вирішити питання про залучення їх до участі
в роботі шкільних та позашкільних гуртків, студій, спортивних секцій.

Чітко планується іпроводиться кропітка виховна робота з батьками.Так, кожну чверть проводяться
класні батьківські збори та два рази на рік – загальношкільні, на які
виносяться нагальні питання діяльності школи, педагогічного і правового
всеобучу, соціальної та психологічної підтримки сімей з дітьми.

Протягом 2013 – 2014н.р.за  участю адміністрації, психолога,учнів, батьків було проведено 2 засідання Ради профілактики, де розглядалась
поведінка, успішність 2учнів школи. Варто зазначити, що однією із основних
причин запрошення дітей і їхніх батьків на засідання Ради профілактики є
пропуски уроків без поважних причин, низька успішність, девіантна поведінка
дітей та безвідповідальне ставлення батьків до своїх обов’язків. Батькам були
надані рекомендації щодо виховання  танавчання дітей, організації дозвілля. З боку психолога приділялась особлива
увага щодо роботи з цими учнями. Надавалась консультативна допомога учням,
їхнім батькам.
 
ПогрібнаДата: Середа, 14.05.2014, 13:00 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Представлені на семінар матеріали є змістовними, мають практичне застосування. Адже, сім’я є основною складовою процесу виховання дітей та формування їхньої свідомості. Саме в сім’ї відбувається формування особистості дитини. Вплив сім’ї на дитину є домінуючим, унікальним, а багато в чому й незамінним. Тому важлива роль відводиться у виховній роботі школи оновленню форм роботи з батьками.
 
ТаняДата: Середа, 14.05.2014, 13:58 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Матеріали на Інтернет-семінар заступника з виховної роботи Орловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Миколенко Оксани Миколаївни 
    Учасник Інтернет-семінару заступників звиховної роботи Миколенко О.М.,заступник директора з виховної роботи Орловецької ЗОШ І-ІІІступенів 
 Тема семінару. Інноваційніпревентивні форми і методи співпраці та просвітницької роботи з батьками щодо
родинного мікроклімату як спосіб формування свідомої особистості дитини.
                                                                                    Один батько важитьбільше, ніж сто вчителів (Д.Герберт) 
                             З усіх аморальнихстосунків – ставлення до дітей, як до рабів, є найаморальнішим. (Гегель)   
   Однією з проблем сучасної школи  -  це є виховання особистості. Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота Орловецької школи орієнтується на нормативно-правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини» та нормативно-правові  акти, документи міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування, програми «Основні
орієнтири виховання для учнів 1-11 класів».
       Доситьактуальним питанням сьогодення є родинне виховання дітей. Адже сім’я -  це той головний осередок, який формує особистість, а школа, колектив – допомагає. Однак  через складну суспільну ситуацію контакт між членами родини в сучасній сім’ї ослаблено, батьки вимушені залишати дітей на виховання бабусь, дідусів, а самі
вирушають на пошуки заробітків. Це обмежує виховний вплив батьків на дітей, почуттєві взаємини між ними. Досить часто діти залишаються самі, без нагляду будь-кого із родини, а тому найчастіше потрапляють у складні життєві ситуації, з яких самостійно вийти часто досить важко. Тому важливо саме школі віднайти ті форми і методи роботи, які б могли б не залишити дитину без уваги,  зблизити, згуртувати сім’ю.    
      Дотримуючись порад О.Ольжича, ми, вчителі, повинні впливати на юні душі емоційно, переконливо, систематично, доступною для них мовою.      
      Для роботи Орловецької школи питання пошуку нових підходів до організації роботи з батьками є важливим.     Основною формою роботи з батьками для є організація роботи батьківських комітетів, як
класних, так і загальношкільного.     
      Важливиму  роботі з батьками є не лекція про виховання дітей або ж про їх негативні оцінки чи риси характеру, а саме активні форми роботи. У нашій школі  традиційним стало проведення спільних заходів з батьками, а саме:
  • Проведення Дня туризму у вересні кожного року.  Батьки із задоволенням приходять до школи, разом з дітьми варять кашу, вболівають за дітей, які беруть участь у різних спортивних конкурсах, а головне відбувається невимушене спілкування.

  • А якою захоплюючого справою стало для учнів початкових класів виготовлення разом з батьками
    годівничок для птахів, які залишаються зимувати у наших краях. Виявилося, що батьки – це справжні майстри, а діти – гордяться за своїх батьків і намагаються їх наслідувати у починанні хорошої справи.

  • Проведення Новорічних свят – це найзахоплююче свято для дітей, адже з допомогою мам
    діти перетворюються на казкових героїв. Діти разом з батьками разом шиють костюми, а це ж знову - 
    спілкування.

  • Не менш цікавою формою роботи є творчий звіт учнів перед громадськістю села.

  • День відкритих дверей для батьків. Протягом цього дня батьки можуть відвідати уроки, виховні
    заходи, відвідати шкільну їдальню тощо.

  • День вихідного дня. Діти разом з батьками та класним керівником разом проводять вихідний день
    на природі (грають  в ігри, варять кашу чи просто відпочивають).

  • Організовано батьківський лекторій з актуальних питань сьогодення («Виховання без покарань», «Інтернет – це корисно чи шкідливо», «Як уберегти дитину від правопорушень», « Професії, які обирають ваші діти» тощо).

  • Проведення анкетувань, тренінгів тощо.

  • Ярмарок-конкурс домашніх кулінарів.

  • Класні батьківські збори, які мають активний характер.
            Мудрість шкільної і батьківської педагогіки втому, щоб спільними зусиллями наполегливо і послідовно вчити дітей найвищої людської радості -  радості безкорисливого творення добра для людей. 

  •  
    ВолодяДата: Середа, 14.05.2014, 14:58 | Повідомлення # 13
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 13
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Лебединець В.Ф.Родинневиховання - перша природна і постійно діюча ланка виховання. Без докорінного
    поліпшення родинного виховання не можна домогтися значних змін у подальшому
    громадянському вихованні підростаючого покоління. У сім'ї закладається духовна
    основа особистості, її мораль, самобутність національного світовідчуття і
    світорозуміння.
     
    Працюючи збатьками, необхідно постійно переко­нувати їх у тому, що сім'я має шанувати й
    поважати українську мову, культуру, традиції і звичаї, виявляти шанобливе
    ставлення до національної літератури, преси, мистецтва, радіо і телебачення
    тощо. Адже дитині передається ставлення батьків та членів родини до
    національних цінностей через спілкування, споглядання та в інший спосіб.
    Тому запропоновані дляперегляду матеріали семінару є змістовними, цікавими та актуальними у сучасній
    педагогіці.
     
    TSVTДата: Середа, 14.05.2014, 15:57 | Повідомлення # 14
    Генерал-майор
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 870
    Репутація: 100
    Статус: Offline
    Матеріали заступника директора з виховної роботи Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. С.С.Гулака-Артемовського Погрібної Л.А.
    Прикріплення: 6078397.doc(65.5 Kb)
     
    TsarenkoДата: Середа, 14.05.2014, 16:29 | Повідомлення # 15
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 2
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Дуже корисні, змістовні матеріали, і хочу погодитися з тим, що виховання дітей зароджується саме з сім’ї. Дякую!

    Заступник директора з виховної роботи
    Городищенської ЗОШ І-ІІІ ст №3
    Бойко Наталія Іванівна


    Повідомлення відредагував Tsarenko - Середа, 14.05.2014, 16:30
     
    Форум » Інтернет-семінари » Матеріали Інтернет-семінарів » Семінар заступників директорів з виховної роботи
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:

    Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz