П`ятниця, 19.10.2018, 13:45
Сайт методичних об'єднань вчителів Городищенського району
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Test category » Test forum » Семінар вчителів економіки (Тема: "Формування підприємницької компетентності на уроках ")
Семінар вчителів економіки
TSVTДата: Понеділок, 24.03.2014, 14:14 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Пропонуємо для обговорення наступні питання:
1. Особливості використання методу проектів в роботі вчителя економіки.
2. Використання міжпредметних зв’язків для формування підприємницької  компетентності.
3. Сучасні тенденції щодо визначення та оцінювання рівнів сформованості предметної і підприємницької компетентностей.
4. Творчі завдання – шлях активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки.
5. Роль самостійної роботи у формуванні компетентностей учня.
 
TSVTДата: Понеділок, 24.03.2014, 14:30 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Шановні колеги!

Запрошуємо 25 березня 2014 року долучитися до обговорення матеріалів семінару вчителів економіки, з якими Ви можете ознайомитися на сайті методичних об'єднань вчителів Городищенського району http://for-teachers.at.ua/
 
TSVTДата: Вівторок, 25.03.2014, 18:31 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 870
Репутація: 100
Статус: Offline
Дякуємо вчителям економіки Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ст. та Городищенського економічного ліцею, які надіслали свої матеріали.
 
Pavlovska_NataliyaДата: Середа, 26.03.2014, 00:17 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Використання творчих завдань на уроках економіки сприяє формуванню творчої особистості учня, здатного використовувати отримані знання для вирішення практичних завдань у нестандартних ситуаціях.
На мою думку, найкраще для цього підходять рольові ігри, дискусії, метод проектів. У процесі проведенні дискусій, рольових ігор, підготовки проектів
учні формулюють цілі, визначають проблеми , працюють з додатковими джерелами економічних знань, аналізують отриману інформацію, виробляють шляхи розв'язання проблем.Тому інтерес до вивчення економіки залежить не тільки від змісту теоретичного матеріалу, а і від залучення учнів до активної діяль­ності. А пробудити таке прагнен­ня можна, запропонувавши цікаву і важливу проблему (саме метод про­ектів дозволяє перейти від засвоєння готових знань до їх  усвідомленого набуття).


Повідомлення відредагував Pavlovska_Nataliya - Середа, 26.03.2014, 00:30
 
Форум » Test category » Test forum » Семінар вчителів економіки (Тема: "Формування підприємницької компетентності на уроках ")
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz